Urubamba - Reisverslag uit Urubamba, Peru van daphneiris - WaarBenJij.nu Urubamba - Reisverslag uit Urubamba, Peru van daphneiris - WaarBenJij.nu

Urubamba

Door: daphne

06 November 2014 | Peru, Urubamba

Afgelopen dagen lekker van de zon genoten. In de hangmat gelegen met mn boekje en verder niet zo veel. Nog even naar de wekelijkse markt gelopen met wouter, maar omdat hij eergisteren de eerste ayahuasca heeft gedaan was hij daar nog behoorlijk gaar van dus zijn vrij snel weer terug gegaan naar het huis waar we verblijven. Wederom boekje lezen en niets doen, dit keer alleen zonder electriciteit omdat door de onweer de stroom is uitgevallen. Na een paar uurtjes was het weer terug, nog voor de avond. Af en toe ook best lekker om niets te doen. Victoria, de vrouw waar we bij verblijven gaat misschien ook nog een cocablad reading voor ons organiseren en een offering aan de spirits van de bergen (is hier een lokale traditie waar ze dus de lama foutissen voor gebruiken, ik hou het wel op iets diervriendelijkers). Vanochtend heerlijke massage gehad in de tuin. De kuitjes waren toch nog wel erg pijnlijk van het lopen. Nu lekker aan de lunch bij een cafétje, morgen weer massage, omdat het kan...