Kings canyon - Reisverslag uit Sequoia, Verenigde Staten van daphneiris - WaarBenJij.nu Kings canyon - Reisverslag uit Sequoia, Verenigde Staten van daphneiris - WaarBenJij.nu

Kings canyon

Door: Daphne

13 Juli 2015 | Verenigde Staten, Sequoia

Kings canyon
Vandaag uitgecheckt in Visalia. Omdat we gisteren niet meer genoeg tijd hadden om ook nog de Kings Canyon te bekijken zijn we daar vandaag heen gereden. Weer een hoop grote Sequoia's gezien! We wilden ook nog de scenic byway doen, maar ook daar weer niet genoeg tijd voor. Daarom nog een uitkijkpunt gedaan vlak bij waar we al waren en daarna naar Mariposa gereden. Onderweg passeren we de stand van de teller van 3100 mijl... best veel in 2,5 week. We hadden via airbnb een hele leuke mini caravan geboekt om in te slapen, maar daar aangekomen bleek die wel erg mini. Ik lag met mn kruin tegen de ene kant en mn voeten tegen de andere kant van het bed, daarbij zouden we dan ook nog samen op 1,20m moeten liggen, drie nachten lang. Dat ging m niet worden. Daarom besloten om een motel te zoeken. In Mariposa zelf bleek dat een nogal prijzig ideetje, daarom doorgereden naar Merced, iets verder van het park maar wel bijna een derde van de prijs... dan maar weer iets verder in de auto. Morgen dus Yosemite verkennen, maar eerst eens proberen uit te slapen.